Boccia jatkuu ja jumppa alkaa

9.9.2021

Kuukauden ensimmäinen torstai on aina varattu jumpalle, eli 7.10., 4.11., 2.12. ja aina klo 12:15–13:15 Porin nuorisotalon isossa salissa, osoitteessa Isolinnankatu 12. Saamme SAMK:sta Sotekista sosiaalialan opiskelijoita vetämään jumppaa, ja saamme myös tietoiskun asioista, joita on hyvä tietää. Jumppa on tarkoitettu kaikille halukkaille. Pistähän kalenteriisi päivät ylös. Sillä pienikin liike on parempi, kun ei liikettä lainkaan.

Kuukauden muut torstait on varattu Boccialle Porin Nuorisotalon isossa salissa 14.10. alkaen klo 12:00–13:30. Boccia on pallopeli, joka sopii niin pyörätuolilla kulkijalle kuin muillekin kulkijoille. Palloa heitetään kädellä istuen tai seisoen kukin omalla tavallaan. Toivotaan uusia heittäjiä mukaan mielenkiintoisen lajin pariin. Paikalla on kokeneempia heittäjiä, jotka opastavat lajin saloihin. Tulkaa tutustumaan mielenkiintoisen lajiin! Liikunta on porukassa hauskempaa.