Satakunnan AVH-yhdistys

Satakunnan AVH-yhdistys on perustettu vuonna 1977. Yhdistys on valtakunnallisen Aivoliitto ry:n jäsenyhdistys. Yhdistyksen tarkoituksena on toimia AVH-sairastuneiden ja heidän omaistensa tukena ja yhdyssiteenä heille tärkeille ryhmille, kuten esimerkiksi Aivoliitto, sairaalat, terveyskeskukset, kuntoutuskeskukset.

Yhdistys toimii Satakunnassa kuudella eri paikkakunnalla, Eurassa, Huittisissa, Kankaanpäässä, Noormarkussa, Porissa ja Raumalla. Eri toimipaikat ovat kaikkien jäsenien käytössä.

Satakunnan AVH-yhdistyksessä oli vuoden 2017 lopussa yhteensä 536 jäsentä ja yhdistys on yksi maan 84:stä sairaus- ja vammaisjärjestöstä.

Yhdistys lähettää jäsenistölleen jäsenkirjeen postitse kaksi kertaa vuodessa. Voit halutessasi saada jäsenkirjeen myös sähköpostitse ilmoittamalla siitä yhdistyksen sihteerille, Jaana Kangassalolle, p. 044 5228 467 tai j.kangassalo@gmail.com. Jäsenkirje julkaistaan myös kotisivuilla.

Yhdistyksen jäsenmaksu on 18 €/vuosi ja perhejäseneltä 9 €/vuosi. Perhejäsenyys ei sisällä Aivoliiton julkaisemaa Aivoterveys-lehteä.

Satakunnan AVH-yhdistys, Esivallankatu 1, 28120 Pori, p. (02) 6332 444.

Yhdistys on juuri sinua varten. Älä jää yksin miettimään liian pitkäksi aikaa, vaan lähde toimintaan mukaan rohkeasti. Elämää on oman tai omaisen sairastumisen jälkeenkin, tuetaan toinen toisiamme.

"Ollaan ihminen ihmiselle." (Kirsi-Marja työikäisten kerhosta)