Rauman AVH-kerhot

Rauman AVH- kerho kokoontuu joka kuukauden toisena keskiviikkona klo 18:00 - 20:00 Kaunisjärven vanhainkodin ruokasalissa, osoittessa Steniuksenkatu 4. Ilmoitus kerhosta julkaistaan Uusi Rauman yhdistyspalstalla. Seuraava kokoontuminen 9.10. ja illassa bingo, kahvit ja arpajaiset.

Syksyn muita tapahtumia

Marraskuun AVH-kerhossa ovat sanat hukassa ja sokkeloissa. Kahvit ja arpajaiset, Kaunisjärvellä 13.11. klo 18-20

****

Perjantaina 15.11. menemme tutustumaan uuteen (2020) kerhopaikkaamme: Järjestötalolle, Siikapolku 2, 26100 Rauma. Klo 13-15, tutustuminen taloon ja kahvit hyvälisen kera 3,- /hlö

****

Teemme pikkujouluristeilyn Tallinnaan 21.-22.11 torstai-perjantai.  Lähtö klo 13 Raumalta tilausajolaiturista. Paluu perjantai-illalla. A-luokanhytit/ 2 hlöä. Hinta 71,- / hlö. Sis. kuljetukset ja bussi mukana Tallinnassa, aamupala ja Pre Order palvelun.  Sama hytti molempiin suuntiin risteiltäessä. Paikkoja rajoitetusti. Ilmoittautumiset 16.10. mennessä: Marjolle p. 050-5377 633.
________________________________________________________________
Rauman AVH- kerho Raum Baat ”nuoret” -kerho kokoontuu joka kuukauden kolmas keskiviikko klo 18.00 Kaunisjärven vanhainkodin ruokasalissa. Gurlingia pelataan joka kuukauden toisena ja neljäntenä maanantai Kaunisjärven vanhainkodin juhlasalissa klo 17.00 – 18.30.

Lisätietoa:
Helena Pullinen, p. 040 520 4751 tai helena.pullinen@gmail.com