Puheenjohtajan palsta

Loppuvuosi 2021

Olisipa tämä syyspuoli 2021 se todellinen käänteentekevä aika Koronan suhteen, sitä tässä jo odotetaan innolla. Yhdistyksen silmin on ollut hiljaiseloa toiminnan suhteen, jo lähes 1.5 vuotta. Kuitenkin ollaan saatu joitakin tapaamisia eri kerhoissa pidettyä, sekä pidetty yhteyksiä toinen toisiimme.

Nyt on aika taas pistää toiminta käyntiin. Uskon ja toivon, että kerho-ohjaajat ovat taas motivoituneita ryhtymään toimeen. Kerhotoiminta jatkuu taas entiseen tapaan Eurassa, Raumalla, porissa ja Kankaanpäässä, kuntosaliryhmä jatkaa tapaamisia Huittisissa.

Kerhot varmaankin tekevät mitä mielenkiintoista toimintaa ketä mitenkin, ottaen meitä kiusanneen koronan huomioon. Yhdistys tekee myös jotakin, siitä jäsentiedotteessa ja kotisivuilla. Yhteinen joulujuhla saadaan parin vuoden jälkeen taas järjestettyä, kuten edellisen kerran Kokkikaksikossa Ulvilassa. Olisi kiva jos kerhot joka puolelta Satakuntaa olisi paikalla, toivotaan ettei matka olisi este.

Toivotaan, että ollaan oltu aktiivisia myös Koronan aikana, ainakin sen verran kun on ollut mahdollista. Nyt kun näyttää paremmalta, lähdetään liikkeelle ja sosialisia kontakteita pitämään yllä. Jos et ole ollut yhdistyksen toiminnassa mukana, olisiko nyt sellainen aika lähteä katsomaan. Yhdistyksen kotisivuja pyritään pitämään ajanmukaisina. Suuri toivomus on, että myös kerho-ohjaajat päivittäisivät kerhotoiminnasta sivuilla. Voit myös ehdottaa erillaista toiminnasta, yhdistys on jäseniään varten.

Puheenjohtaja Juha Pajuniemi

Puheenjohtajan edelliset kirjoitukset

Puheenjohtaja Juha Pajuniemi Neurolenkin lähtötunnelmissa 12.5.2018.