Puheenjohtajan palsta

Syksy 2019

Kesä meni syksy alkaa, alkaa puista pudota lehtiä ja ruohon leikkuu loppuu. Niinhän se on käynyt kai aikojen alusta lähtien ja niinhän se kai tulevaisuudessakin käy. Vuoden ajat tekee omaa kiertoaan vuodesta toiseen meistä riippumatta.

Taas herää yhdistys henkiin syksyn vanavedessä. Kesä  kerättiin voimia, jotta jaksetaan aloittaa kerhotoiminta ja muut aktiviteetit. Jotain pientä on kesällä tehty, jotta ollaan oltu esillä. Neuro-lenkki tapahtuma järjestettiin yhteistyö yhdistysten kanssa lauantaina 8.6.2019, perinteinen kesä-teatteriretki tehtiin yhdistyksen puitteissa ja olihan aluekerhot tehneet omia teatteri retkiä. Työ-ikäiset tavattiin kahvinmerkeissä pari kertaa kesällä ja boccia heitettiin läpi koko kesän aina tortaisin.

Syksy tuo aika paljon toimintaa lisää. Pyritään saamaan jäsenkirjeet jäsenille syyskuun alkuun, josta näkyy enemmän toiminnasta. Kotisivut pyritään pitämään ajan tasalla, josta löytyy esim. enemmän tietoa sen mukaan kun kerhojen vetäjät tietoa ilmoittavat. Jäsenkirjeestä ja kotisivuilta löytyy kaikki yhteistiedot, soitellaan jos on kysyttävää tai jotan ehdotuksia yhdistystoimintaan.

Kerhoissa ja toiminnassa on aina joku yhteyshenkilö, joka on paras vastaamaan kyseisestä toiminnasta. Meillä on esim. aluekerhot vetäjiensä näköisiä ja toiminta muokkautuu kävijöiden kesken. Vertaistuki toteutuu parhaiten näin toimimalla. Ja koska Satkunnan AVH-yhdistys ry on jäseniä varten, uskon tämän olevan paras ratkaisu.

Tähän loppuun vielä muistutus jouluruokailusta, joka on jo monen vuoden ajan ollut Rantakartanossa Porin Isojoenrannassa. Vaihtuu tänä vuonna Kokki Kaksikkoon Ulvilaan, tervetuloa sankoin joukoin.

Hyvää syksyä puheenjohtaja Juha Pajuniemi

Puheenjohtajan edelliset kirjoitukset

Puheenjohtaja Juha Pajuniemi Neurolenkin lähtötunnelmissa 12.5.2018.