Puheenjohtajan palsta

Puheenjohtajan palsata loppu kesä ja syksy 2020

Kevät oli aika erikoinen ja meille kaikille uusi kokemus. Pisti varmaan ajatukset liikkeelle, kuinka pieni maailma on. Uskotaan vahvaan huomiseen.

Oli juhannus juuri vietetty, kun aloin kirjoittamaan tätä palstaa. Näytti Suomen Korona tilanne aika hyvältä. Uskon ja toivon, että tilanne pysyisi hyvänä. Luotetaan siihen, että saadaan kerhotoiminta syksyllä pyörimään totutulla tavalla. Jäsenkirjettä ollaan uusimassa, toivotaan sen saavuttavan elokuun aikana jäsenet. Syksystä tulee aika erillainen, kun yleensä. Matka- ja retkitoiminta on täysin seis yhdistyksen puolesta ja perinteinen joulujuhla jätetään viettämättä. Yhdistyksen syyskokous on 29.9.2020, jonka yhteydessä pidetään kuluvan vuoden kevätkokous. Kevätkokous päätettiin, Koronan riehuessa parhaimmillaan siirtää syyskokouksen yhteyteen. Kerhoilla on varmaan eri matkoja retkiä ja kerho kohtaiset joulujuhlat on monella kerholla perinne. Olen jo kuullut, että jollakin kerholla on joku retkikin sovittu.

Sitä mukaan, kun saadaan tietoa kerhojen tapaamisajoista. Tullaan ne pistämään kotisivuille, aluekerho kohtaan. Kotisivuilta löytyy muutakin hyödyllistä tietoa, kuten Juttu Tupien alkamisaikojen-/ilmoittautumistiedot. Tietysti linkki Aivoliiton sivuille, sieltä näkee esim. sopeutumiskurssitoiminnasta.

Tosiaan jäsenkirje tulee muuttumaan aika tavalla. Yhdistys haki ja sai Osuuspankilta 400e nuoren työllistämiseen. Saimme Onnin työllistettyä, jonka kanssa olemme toteutettu jäsenkirjettä. Toivotaan, että saadaan se lähtemään elokuun aikana jäsenille. Jäsenkirjeestä pyritään saamaan selkeä, sekä saamaan yhdistyksen toiminta hyvin esille.

Toivotan kaikille hyvää loppu kesää ja syksyä. Puhalletaan kaikki yhteen hiilleen, niin saadaan mukavia kerho hetkiä muistojen arkistoon.

Yhdistyksen puheenjohtaja Juha Pajuniemi

Puheenjohtajan edelliset kirjoitukset

Puheenjohtaja Juha Pajuniemi Neurolenkin lähtötunnelmissa 12.5.2018.