Aivoliiton Satakunnan AVH-yhdistys

Aivoliiton Satakunnan AVH-yhdistys on perustettu vuonna 1977. Yhdistys on valtakunnallisen Aivoliitto ry:n jäsenyhdistys. Yhdistyksen tarkoituksena on toimia AVH-sairastuneiden ja heidän omaistensa tukena ja yhdyssiteenä heille tärkeille ryhmille, kuten esimerkiksi Aivoliitto, sairaalat, terveyskeskukset, kuntoutuskeskukset.

Yhdistys toimii Satakunnassa viidellä eri paikkakunnalla, Eurassa, Huittisissa, Kankaanpäässä, Porissa ja Raumalla. Eri toimipaikat ovat kaikkien jäsenien käytössä.

Aivoliiton Satakunnan AVH-yhdistyksessä oli elokuussa 2023 alussa yhteensä 483 jäsentä ja yhdistys on yksi maan 84:stä sairaus- ja vammaisjärjestöstä.

Yhdistys lähettää jäsenistölleen jäsenkirjeen postitse (tai sähköpostitse) kaksi kertaa vuodessa. Jäsenkirje julkaistaan myös yhdistyksen kotisivuilla. Voit halutessasi saada jäsenkirjeen myös ainoastaan sähköpostitse. Ilmoita halustasi yhdistyksen sähköpostiin. Yhdistyksen sähköposti: satakunnan.avh@gmail.com.

Yhdistyksen jäsenmaksu on 20 €/vuosi ja perhejäseneltä 10 €/vuosi. Perhejäsenyys ei sisällä Aivoliiton julkaisemaa Aivoterveys-lehteä.

Yhdistys on juuri sinua varten. Älä jää yksin miettimään liian pitkäksi aikaa, vaan lähde toimintaan mukaan rohkeasti. Elämää on oman tai omaisen sairastumisen jälkeenkin, tuetaan toinen toisiamme.

"Ollaan ihminen ihmiselle." (Kirsi-Marja työikäisten kerhosta)